Telt het wanneer je je macbook aan een oplader hebt, en het erin laat, ook wanneer je 100% hebt ook als een cycli?

Hiermee bedoel ik; stel dat mijn batterij 100% is, en ik laat hem erin zitten, en ik zit er bijv 12 uur op, komt er dan een cycli bij of telt dat niet mee wanneer hij in de lader zit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Nee, vol is vol. Het enige wat je er mee zou kunnen veroorzaken dat je je battery op een bepaald moment zijn/haar geheugen verkleint en zodoende een battery krijgt die minder dan zijn/haar capaciteit levert. In principe hebben de tegenwoordige batteryen er geen last meer van, maar de ervaringen wijzen soms anders aan. Succes!