Hoe volume Asus regelen met toetsenbord?

Ik heb een Asus laptop, met volume knoppen op het toetsenbord (f10 mute, f11 zachter, f12 harder) maar deze doen het niet. Hoe kan ik instellen dat ik deze wel kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
17.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Die toetsen moet je tegelijk indrukken met de Fn knop, dus Fn+F10 bijvoorbeeld.

Antwoorden (2)

De meeste moderne laptops en toetsenborden hebben die toetsen. Maar om die te gebruiken moet je een andere toets hebben , Die heet FN (function als het goed is) en zit meestal tussen CTRL en de Windows toets of daar in de buurt.
FN ingedrukt houden en f9 is bij mij instellingen.

Als dit nog niet werkt neem contact op met de winkel van de laptop/fabrikant.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik gebruik altijd de FN toets (zit naast de CTRL) en dan een F10/11/12