Meestal kun je de CD drive in je laptop vervangen voor een extra harde schijf.
Je hebt hier wel een speciale ''caddy'' voor nodig maar die is er vast wel voor het betreffende model.

- Yannick
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niesje1973
9 jaar geleden
Maar kan ik dan nog cd's/dvd's branden en afspelen?? En wat is een caddy?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een caddy kan een HDD/SSD vasthouden en past precies in de plek waar de CD drive zit.
Als je de CD drive er uit haalt kun je geen CD's meer afspelen.
Dat kan dan alleen als je hem er weer in doet.
Dit is een voorbeeld van een HDD Caddy:
http://hddcaddy.nl/2013/06/16/asus-k53-k54-k55-hdd-caddy/