Kan ik met 2x dvi-d en 1x hdmi een tripple monitor setup maken?

Ik wil graag een tripple monitor setup maken met mijn XFX R9 280x, hier zit 2x dvi-i, 2x mini dp, en 1x hdmi. Ik had gelezen dat je met deze videokaart een tripple moniotor setup kan maken met 2x dvi en 1x hdmi, maar weet dit niet zeker. Zou dit kunnen? Kan ik dit eventueel forceren in de drivers van amd?

Zo nee, wat voor mini display port adapter moet ik dan halen voor 1x dvi, 1x hdmi, en 1x mini dp?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ja dat kan:

http://www.tomshardware.co.uk/answers/id-2009789/asus-radeon-280x-monitors.html

Hier iemand die zegt:

as an owner of a 280x and 3 24" pannels, the r9 doesnt need an active adaptor.
i use 2 x dvi & 1 x HDMI