ik heb laatst een cd speler in gebouwd in mijn computer, maar mijn computer kan de driver niet vinden? (het merk is: LiteOn Cd-ROM ltn 486s

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Achterop de drive vind je een blok van 6 pinnetjes , 3 boven en 3 onder.
2 pinnetjes zijn verbonden met een "kapje" . Waarschijnlijk staat de drive nog in Master. Probeer dit kapje op een andere positie. Soms staat er boven de pinnetjes CS,Master,Slave. Probeer CS of Slave , grote kans dat dit het oplost.