Kun je goed World of Tanks spelen met een GeForce GT 720?

Ik ga een nieuwe pc kopen omdat mijn oude kapot is kan dit dan goed werken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

De GT 720 kan dit spel wel aan, maar deze grafische kaart zal geen topprestaties geven. De kwaliteit zal je op low of medium moeten zetten, en dan raad ik low aan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedank hiervoor ik zal er rekening mee houden met de aankoop van mijn pc bedankt :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Graag gedaan :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt en ik hou er rekening mee tijdes het kopen

Andere antwoorden (1)

Beste,

Ik verwacht dat het wel zal lukken, aangezien verscheidene race spellen hier op high goed schijnen te werken.

mvg