Ik wilde zojuist mijn toshiba laptop opladen alleen het gat waar de lader in moet is ineens te groot! Iemand tips of ervaring wat ik nu moet doen?!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is de inwendige stekker naar binnen gedrukt. Een goede tip. Ga naar een goede winkel en laat het daar repareren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In reactie op Goos1307, hij heeft gelijk.

veel Toshiba's hebben een stroomstekkertje wat met een kabel binnenin aan je moederbord verbonden zit. Het uiteinde (waar jij de stekker altijd in doet) is een blokje wat tussen 2 schotjes zit aan de binnenkant. deze schotjes breken helaas nog wel eens af.

Laat je niet wijsmaken dat je moederbord beschadigd is (dit hoor ik helaas maar al te vaak). een reparatie van een stroomaansluiting die je nodig hebt kost ongeveer € 50 - 60 euro(inclusief onderdeel), en je laptop kan er weer jaren mee door, mits goed gerepareerd.

je mag me een PM sturen, ik weet een goed en betrouwbaar adres hiervoor in het Oosten van het land (twente) die het voor bovenstaande prijs compleet repareren voor je.

Ik heb een afbeelding van zo'n stekker toegevoegd zodat je een voorbeeld hebt wat vastgezet moet worden.

succes.