Als ik een fan-controller in mijn pc stop, kan ik dan alle fans besturen?

Hallo,
Als ik een fan-controller voorin me computer doe, kan ik dan alle fans besturen zegmaar?
Maakt het dan uit of ze van verschillende merken zijn en of de een op het moederbord zit en de andere op de voeding?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Een fan controller kan al je fans besturen maar ik raad niet aan om de fan van je cpu cooler in de fan controller te doen dat bestuurd dan de computer dat de temperatuur niet te hoog word maar iedere fan (als de fan controller genoeg poorten heeft) kan je alle fans er in doen het maakt niet uit wat het merk is. het maakt niet uit op welke voeding ze zitten als je ze in de fan controller doet dan sluit je de controller aan op 1 voeding en dan kan je (met meeststal een molex(stekker met 4 polen in zwart keer 2 geel en rood)) alle fans laten werken