mijn laptop toshiba a 300 laad de accu tot 100% op en dan stopt de laptop naar 5 min; hoe kan dat ?

Ik mheb een toshiba a300 satellite ,ik laad de laptop op tot 100 % trek de plug van de oplader eruit en de laptop valt naar 5 minuten uit
Weet iemand hoe ik de accu weer tot leven krijg
b,v,d
fred

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe oud is je laptop?

Antwoorden (3)

heb je all naar op de baterije met rechter muis know gelikt instellingen geavaceerde Prossesor instelling en dan hoge temparatuur moet je op max 99 procent zetten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoi nee heb ik niet moet je dan gewoon batterij ,intikken of accu staat wel in configuratie uitschakelen accu of netstroom in 5 of 10 min; etc etc of nooit ,kan je mij misschien wat duidelijker uitleg geven .
m,v,g
fred
Dit is een geval van pech hebben, accu versleten.
2 mogelijk heden;
1. blijven werken met de lader aangesloten.
2. Nieuwe accu kopen.
Er zijn lapmiddelen om de accu nog wat op te vijzelen, echter dit is veel werk en geeft dan een upgrade naar 10 minuten voor 3 of 4 dagen, dus werk niet.
succes.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deze laptop is al meer dan vijf jaar oud. En als de accu net zo oud is, is ie aan vervanging toe. Een accu houdt in de regel slechts twee jaar.
De accu kun je niet meer tot leven brengen... voor ca 15 Euro krijg je een vervanging.