Welke videokaart is beter?

De AMD Radeon R7 240 of de Intel HD Graphics 4600?
Werkt samen met een intel i-5 processor (8gb werkgeheugen).

Toegevoegd na 17 minuten:
Prijs maakt niet uit. Het gaat om een zwaar programma (FL studio) dat gerunt moet worden

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

De R7 240. Maar beiden zijn sowieso ongeschikt om fatsoenlijk mee te gamen.

http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-r7-240-and-250,3717-4.html

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je niet gaat gamen of videobewerken is de vraag niet interessant. Je zou dan ook voor geen losse videokaart kunnen gaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!
En wat zegt u van deze? GT 705.
Beter of slechter dan de Radeon r7 240?