kan ik mijn laptopscherm als 2e scherm gebruiken voor mijn pc?

er zit een Hdmi in/uitgang op, kan ik deze aansluiten op mijn pc als 2e scherm?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Nee die hdmi is alleen een uitgang dat geld voor alle laptops er zit gewoonweg geen ingang op
tenzij er iets van i/o op staat ??? als er niets op staat is het gewoon een uitgang
een gewone hdmi poort is niet bedoelt om 2 kanten op te opwerken

je kan het scherm van je pc wel gebruiken als 2de scherm voor je laptop ?
tenzij het een imac is of zo

Wat je op je pc kan afspelen kan je wellicht ook op de laptop zetten ?
om, het vanaf daar af te spelen ?
capthavoc