Kunnen deze 2 videokaarten bij elkaar?

de vraag staat in de titel ik wil weten of deze videokaart : http://tekpc.co.uk/asus-nvidia-geforce-gt-610-silent-fanless-2gb-ddr3-pci-express-2-0-810mhz-1200mhz-low-profile-half-height-graphics-card-31051
En deze : http://www.zotac.com/products/graphics-cards/geforce-600-series/gt-610/product/gt-610.html met elkaar in een computer kunnen niet voor betere prestaties maar voor meerdere schermen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
SetentjeDat is een X16 kaart bij de GT610 is het hem juist dat het een X1 is waardoor er Met allebei de kaarten 2 beeldschermen passen (dus in totaal 4) maar mijn vraag is of deze samen in mijn computer gaan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat ze elkaar niet dwars zitten.
Maar alsnog bedankt
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn moederbord Heeft een PCIe X16 en X1 slot dus dat zit goed.
en dan zouden die 2 er gewoon in kunnen omdat ze allebei van 610 zijn of ligt dat aan Zotac en Nividia?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat ze niet of wel kunnen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
okee Bedankt voor je tijd
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nog even snel iets als ik zoek Geforce Gt610 dan krijg ik die Zotac dus kan dat dan kwaad denk(t) je/u
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Echt heel erg bedankt voor alle hulp.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik hoop dat je snapt dat je er niet mee kan gamen?

Het beste antwoord

Natuurlijk, als je voldoende plek hebt op je mobo en je de instellingen goed zet kunnen beide kaarten onafhankelijk van elkaar werken.

Het is onzin dat het exact dezelfde kaarten zouden moeten zijn. Dat is alleen zo bij sli maar dat is sowieso minder zinvol.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit zal je niet veel brengen. Je kunt ze bij elkaar zetten, want het zijn kaarten van dezelfde generatie Maar beide zijn nu niet al te beste kaarten meer en de prestaties van je pc worden er niet beter op. Het is alsof je van twee Smarts een Mercedes wilt bouwen...
Om ze te combineren moeten beide dezelfde GPU hebben, anders zal Windows slechts één kaart gebruiken.
Ikzelf zou de kaarten verkopen en een nieuwe halen. Daar zul je meer profijt van hebben en je kunt er in de meeste gevallen twee monitoren op aansluiten.
Hier is nog een interessant artikel over het gebruik van een oude videokaart samen met een nieuwe... het is wel in het engels...
Waar je ook een beetje rekening mee moet houden is het stroomverbruik van twee kaarten samen.... kijken of je pc dat aankan.