Zou deze moederbord Gigabyte GA-Z97P-D3 nVidia GTX 750 Ti (ASUS GTX750TI-PH-2GD5 - 2048MB GDDR5) ondersteunen ?

Zou dit werken of zou ik een ander moederbord nodig hebben

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Hier kan ik kort over zijn, dit kan zeker.

Om dit in de toekomst zelf te achterhalen kijk je wat voor slot de videokaart verwacht (staat altijd onder specificaties), bij de GTX 750 Ti is dat 'PCI-e 3.0 x16'.
Dan kijk je bij het moederbord welke slots deze heeft, dan zie je bij de Gigabyte GA-Z97P-D3 dat deze een 'PCI-e 3.0 x16' slot heeft.

(Bijna) alle consument videokaarten van het moment en de nabije toekomst passen op de moederborden van deze generatie. Als je een moederbord zou kopen dat 4 jaar of ouder is kan je tegen problemen aan gaan lopen.