Is een GTX 770 grafische kaart bruikbaar voor twee 2560 x 1440 resolutie schermen?

vroeg mij af of het mogenlijk was om een 27 inch monitor en een imac aan mijn PC te koppelen met beide 2560 x 1440 resolutie. om zo in Windows en OS met 2 monitoren te werken.

zou nog even moeten sparen voor een imac maar vraag me dus af of dit mogenlijk is.

het gaat om deze versie

http://tweakers.net/pricewatch/335374/msi-geforce-gtx-770-gaming/specificaties/

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (1)

Om te werken in Windows is dat zelfs pure overkill. Dat kan ook met een veel lichter model. In ieder geval zit er een displayport op de videokaart, handig als je iets van Apple wil koppelen.

Een GTX770 koop je omdat je zware games wil draaien, niet omdat je een browser op je ene en Word op je andere monitor wil. Al was het in 2x 4K.

Toegevoegd na 8 minuten:
Mocht je echter willen gaan game op 2x 1440p dan is een 770 of hoger idd gewenst.

Toegevoegd na 12 minuten:
*gamen