computer problemen met fn toetsen aan/uit knop en slaapstand 'kan iemand helpen' ?

Medion Laptop
Windows 8 (later op gezet origineel 7)
MSN: 3001 5532
probleem 1. FN toetsen
probleem 2. aan/uit knop
probleem 3. slaapstand

1. FN toetsen

Mijn FN toetsen werken half ik heb in opdracht van een vriend al een paar drivers geprobeerd maar werkte niet miss heeft iemand betere of iets anders.

2. aan/uit knop

Als ik mijn comp. uit zet gaat hij niet volledig uit het lampje blijft branden en volgens mij gebeurt er wat ook nog achter het zwarte scherm waardoor mijn stroom leeg raakt van mijn laptop.

3. slaapstand

Hoe haal ik mijn computer uit slaapstand normaal klikken op je muis knoppen of op toetsen drukken werkt niet

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met deze problemen.

Gijs

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
2.3K

Antwoorden (1)

Hoi Gijs,

1) Wat werkt er precies niet aan de FN toetsen?
2) Dit kun je instellen. Via de zoekfunctie kun je zoeken naar 'aan' en dan zie je vanzelf de optie aan/uit knop aanpassen. Daar kun je instellen wat er gebeurt als je daar op drukt, zoals in slaapstand gaan of de PC echt uitzetten.

3) Dit doe je doorgaans door op toetsen of de muis te drukken, maar het kan zijn dat dit bij jou anders is ingesteld. De aan/uitknop indrukken ontwaakt hem weer. Ik citeer Microsoft:

"Als u de optie De computer uit stand-by halen voor de USB-muis handmatig wilt inschakelen, start u Apparaatbeheer en klikt u met de rechtermuisknop op het stuurprogramma voor de USB-muis. Klik op Eigenschappen en schakel het selectievakje Dit apparaat mag de computer uit stand-by halen in."

Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
het werkte niet met aan/uit knop want hij stond al op afsluiten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
aan de Fn toetsen werkt niet geluid uit/aan haarder zachter je touchpad uit/aan zetten en dat je lcd ff uit gaat
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
en dat van de muis stond ook al aan