Waarom kan mijn videokaart geen drie beeldschermen aan?

Hallo, ik heb pas een nieuw beeldscherm aangeschaft, hiervoor had ik al 2 17 inch monitors maar nu heb ik er dus nog een bij die 27 inch is. Als ik alle drie de beeldschermen aansluit doen het er maar twee, terwijl mijn videokaart 7900 mb heeft. Hij geeft wel aan dat de 3e monitor er is(bij schermrevolutie). Hopelijk weten jullie hoe ik dit moet doen of dat mijn videokaart die simpel weg niet aan kan.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ik lees dat je een NVidia GeForce GT 630 hebt. Die heeft een Fermi chipset en die ondersteunt hooguit 2 displays. Vanaf de 640 kun je er meer op aansluiten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
O oke Bedankt voor je reactie
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Daarnaast wil je als je gaat gamen met drie schermen iets veel beters dan een 630 of 640. Eerder een 780.