Kan geheugen met 1066 Mhz op een moederbord met minder Mhz?

Als ik 2 x 2 GB ram geheugen met 1066 Mhz koop en deze aansluit op een moederbord met ondersteuning voor 667, 533 en 400 Mhz, kan ik het geheugen dan gebruiken?

Het DDR type is hetzelfde (Beide DDR2). Het gaat me enkel om het aantal Mhz wat hoger is bij het geheugen of het werkt en of hij dus 2x2x667 Mhz pakt.

In mijn geval gaat het om dit moederbord:
http://www.asus.com/Motherboards/P5VD2VM/specifications/
en dit geheugen:
http://azerty.nl/8-174-72104/ocz2p10004gk.html

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
uit ervaring weet ik dat asus moederborden regelmatig problemen hebben met ocz geheugen je kan beter even kijken naar een setje van kingston
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Had ze al besteld op het moment dat je reageerde. Net erbij gedaan en werkt gewoon, als een trein!

Het beste antwoord

Geen probleem, lager snelheid mag hogere niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hij wil dus juist hoger geklokt geheugen dan de specs aangeven.