Waarom pakt mij videokaart de drivers niet?

Sinds ik op mij computer Windows 8.1 opnieuw heb geïnstalleerd, heb ik problemen met mij videokaart/drivers. Als ik de juiste drivers heb geïnstalleerd, zegt de setup dat de drivers juist zijn geïnstalleerd en dat ik mij computer opnieuw moet opstarten om alles goed te laten werken. Na het opnieuw opstarten zie ik geen enkel verschil. De resolutie wie ik zou moeten krijgen zien er niet uit zo als het er uit hoort te zien.

Ik heb al meerderen malen geprobeerd om de drivers te verwijderen (inclusief de mappen daar van) en daar na opnieuw te installeren, maar dit heeft geen nut.

Mijn computermerk is: Acer Aspire X3470
en de videokaart wie hier in zit is een: AMD Radeon HD 7470 up to 4095MB.

Alvast vriendelijk bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je echt de juiste versie van de driver op amd.com gepakt? Goede bitversie, goede windows versie etc?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb alles gecontroleerd en de versie gedownload/geinstalleerd wie bij me computer past.

Antwoorden (1)

Installeer eens slimdrivers en kijk wat die aangeeft over de huidige geinstalleerde drivers en laat het programma indien het word aangegeven je software updaten naar de juiste versie.

http://download.cnet.com/SlimDrivers-Free/3000-18513_4-75279940.html?part=dl-0
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Sorry voor mijn late reactie. Ik ga het programma op dit moment even installeren en kijken wat het aan geeft. Heeft u misschien nog anderen oplossingen als dit programma niet goed werkt?