hoe sluit je de telefoonlijn aan op de experia box?

ik heb een paar wandcontact dozen in het huis zitten en ik weer waar de kabel naar toe loopt op het punt waar de lijn het huis binnen komt zit een grijs blokje op dat grijze blokje staat modem en een telefoontje de kabel modem is de dsl kabel daar bellen wij nu mee maar de experia box steelt volgens mij de signialen van dat telefoontje waardoor het alarm en de fax zegt telefoon lijn defect zou ik de telefoon lijn bij de experia box in telefoon poort 1 steken en dan de huis telefoon in de wandcontactdoos werkt dat?
alvast bedankt voor de hulp.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit kan je het beste vragen aan de KPN Klantenservice, of bekijken in de handleiding.

Het beste antwoord

Als je van een abonnement met telefoon en ADSL via de telefoonlijn bent over gegaan op internet+bellen dan zal de oude telefoon en fax inderdaad op de phone 1 van de experia box aangesloten moeten worden. Je kunt zelfs een extra nummer aanvragen voor de fax, dat kost € 2,50 extra en dan werkt phone 2 op het nieuwe extra nummer.

Toegevoegd na 42 seconden:
€ 2,50 per maand....

Toegevoegd na 4 minuten:
Op jouw foto is trouwens te zien dat er al een toestel op phone 1 is aangesloten, maar daar kun je de oude contactdozen ook op aansluiten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hartstikke bedankt ja klopt op phone 1 zit nu inderdaad de huistelefoon, ik dacht zelf ook al dat het kon maar bedankt voor je hulp zal eens wat gaan testen.