Heeft een MacBook Pro dezelfde afmeting als een MacBook Air?

Dit klinkt een beetje als een domme vraag, maar ik bedoel het volgende:

Het gaat erom of de afmetingen onder het toetsenbord hetzelfde zijn. Ik zag op internet namelijk een 'wrap' waar je polsen dan op liggen tijdens het typen. Dit is dan wat comfortabeler. Er is helaas alleen de optie om deze wrap voor de MacBook Pro te bestellen (niet de Retina Pro), en ik heb een Air. Zou dit dus ook op een Air passen?

Omdat dit verhaal waarschijnlijk niet helemaal duidelijk is, zie hieronder de link:
http://www.slickwraps.com/product-p/sw-ambp-gamuza.htm

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (1)

13-inch MacBook Pro:

Hoogte: 2,41 cm
Breedte: 32,5 cm
Diepte: 22,7 cm
Gewicht: 2,06 kg^2

MacBook Air:

* 11-inch MacBook Air:

Hoogte: 0,3-1,7 cm
Breedte: 30 cm
Diepte: 19,2 cm
Gewicht: 1,08 kg^3

* 13-inch MacBook Air:

Hoogte: 0,3-1,7 cm
Breedte: 32,5 cm
Diepte: 22,7 cm
Gewicht: 1,35 kg3