Oh, dat programma heb ik zelf!
CCleaner ruimt onnodige troep op je computer op zodat het sneller gaat.
Ook kan het de register opruimen als je bijvoorbeeld snelkoppelingen heb die al verwijderd zijn. CCleaner verwijdert die dan.
CCleaner kan heel veel opruimen, geschiedenis van internet, cookies, onlangs geopende dingen.
En het kan ook geïnstalleerde programma's opruimen.
Kijk maar zelf, en je ziet wat het allemaal opruimt!
In de Bron staat de downloadlink.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een (goed) gratis tooltje wat je op het internet kan downloaden. Het zorgt ervoor dt je computer in goede conditie blijft. Daarnaast kun je verwijderde items voorgoed laten verdwijnen. Want iets wat je weggooid staat nog steeds op je harde schijf en kan terug gehaald worden.

Toegevoegd na 13 minuten:
Een computer is net een stofzuiger. En dan bedoel ik niet eens het stof wat door de ventilatoren de computer ingezogen wordt. Je zou voor de grap eens je pc kast moeten open maken en je vergapen aan de stofverzamelingen in je computer.
Waar ik meer op doel is digitale balast die blijft slingeren in de computer. Het grote nadeel hiervan is dat de computer langzaam dichtslibt, en in het uiterste geval zelfs onbetrouwbaar wordt.
Nu biedt Microsoft zelf hiervoor in Windows al wat hulpmiddelen, zoals de 'Disk Cleanup' bij de bureau hulpprogramma's.
Zelf ben ik al jaren een zeer tevreden gebruiken van Ccleaner om de computer schoon te houden. CCleaner heeft een groot aantal voordelen;
•Klein

•Snel

•Kan automatisch uitgevoerd worden bij opstarten, altijd een frisse pc bij de start.

•Ook goede register-opschoner
Downloaden: www.Ccleaner.com
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
CCleaner is een freeware systeem optimalisatie, privacy en schoonmaak gereedschap. It removes unused files from your system - allowing Windows to run faster and freeing up valuable hard disk space. Het verwijdert ongebruikte bestanden van uw systeem - waardoor Windows sneller lopen en bespaart kostbare ruimte op harde schijf. It also cleans traces of your online activities such as your Internet history. Het reinigt ook sporen van uw online activiteiten, zoals uw Internet-geschiedenis. Additionally it contains a fully featured registry cleaner. Daarnaast bevat het een volledig featured registry cleaner. But the best part is that it's fast (normally taking less than a second to run) and contains NO Spyware or Adware! Maar het beste deel is dat het snel (gewoonlijk minder dan een seconde te lopen) en bevat geen spyware of adware! :) :)