Kan ik een kleiner vel papier in de A4 papierbak van mijn printer doen? (HP Laserjet CM1312nfi MFP)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
2.3K

Antwoorden (3)

Ja, dit zou normaalgezien moeten lukken. Ik heb een andere printer van HP en daarmee lukt het. Je moet er gewoon voor zorgen dat het papier in de rechterbovenhoek zit. Bij jouw printer is er misschien ook een klepje met een pijl op dat je naar kan verschuiven waardoor het papier recht in de printer getrokken wordt. Dat kan je verschuiven naarmate de grootte van het papier.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, als je de juiste printer hebt wel. meestal (indien aangesloten) moet je ook wat in je pc veranderen, anders print de printer op zichzelf...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De instructie voor alle HP printers is papier op je juiste manier in de papier bak leggen. Dit is voor elke printer mogelijk anders, maar waarschijnlijk staan er pijltjes in welke hoek je het papier dient te leggen. Als er schuifjes zijn welke naar toe of van elkaar kunnen deze op de juiste breedte afstellen.
En daarna in de printer driver zeggen dat je ander formaat papier in de printer heb liggen.
Als een gedeelde printer hebt, dan is het handig om duidelijk afspraken te maken anders zit gaat iemand anders op je afwijkende papier iets printen wat op A4 papier hoort.

Ik heb snel even in de handleiding gekeken en de printer past zich aan verschillende formaten. Alleen van de standaard maten wordt A3 niet herkent. Waarschijnlijk is A3 te groot voor de printer.
En de A4 papierlade heeft schuifjes en als je kleiner dan de maximale afmeting er in leegt, dan dan dien je deze schuifjes. Er zijn er 3 naar binnen te schuiven en de papier binnen de schuifjes neer te leggen.

Gebruik alleen papier geschikt voor laserprinters vanwege de hoge temperatuur bij het printproces.