kun je op de laptop in de beschrijving zonder lagg minecraft spelen?

Kan deze laptop:http://tweakers.net/pricewatch/366424/acer-aspire-e1-522-65208g1tmnkk.html
Minecraft spelen zonder lagg?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

Ja dat kan zeker! Bij minectsft kun je het beste kijken naar wat voor chip van amd of intel is. AMD A6 is zeer goed en AMD is gemaakt voor games. Hiernaast heb je 8 gb ram geheugen. Dat is Zeeer goed!

Kortom, ja!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
peterjbruins
9 jaar geleden
Onzin. Of je een game goed kan spelen ligt aan de grafische processor/videokaart...
Deze laptop heeft een nogal zwakke videokaart dus het zal moeizaam gaan.
Dat hij een goede processor heeft of niet maakt vrij weinig uit.
peterjbruins
9 jaar geleden
@vandeven66
Ook complete onzin.
AMD is niet beter dan nvidia of andersom.
Van beide merken zijn er goede en minder goede grafische processors.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Doelman98 Als het goed is, zou dat NET kunnen!
Dat zou kunnen maar niet op de alerhoogste settings ofzo. En voor derest kan je niet echt betere games spelen dus als ik jou was zou ik nog ff doorsparen!

Toegevoegd na 1 uur:
Als je toch iets koop moet je zeker voor deze gaan

Link:
http://youtu.be/muNDIzNrB1s
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is mogelijk, maar je kunt daar niet veel op draaien! MInecraft is niet zo groot, dat haal je wel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tja , laten we zeggen speelbaar . Of het nou 8 of 4 gig ram is maakt niet uit . Je processor ( AMD A6 ) is redelijk . Echter is de videokaart/grafische kaart Radeon HD8400 niet geschikt voor zwaardere games. De CPU is 2.0ghz en dat is ook zat.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Onzin! Ik heb een AMD A6 en het is 100 % speelbaar en zelfs op bijna de hoogste grafische settings.