Hoe zorg ik ervoor dat mijn computer de grafische kaart pakt? Er zitten er nl. 2 in.

Beste mensen,

Ik heb een Acer x3200 computer en ik wil er een ati radeon 5450 in zetten.
Dit heb ik dus gedaan, ook de drivers geïnstalleerd, maar als ik dan een spelletje opstart pakt hij nog de ''integrated'' video kaart. Hoe zorg ik ervoor dat hij de ati radeon 5450 pakt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Je computer opnieuw opstarten en in de bios je tweede videokaart aangeven als primaire kaart. In je bios staat nu je intergrated kaart als primair aangegeven.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En hoe zou ik dat moeten doen? Op bijv. f2 drukken terwijl hij opstart. Maar hoe vindt ik precies die optie waar jij het over hebt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Even kijken tijdens het opstarten waarschijnlijk idd f2 op esc tijdens het opstarten. Daarna even zoeken in de bios waar je grafische kaarten staan aangegeven en de tweede kaart als primair aangeven. Weet je niet waar het staat kijk je even in de handleiding van je moederbord.
Waarschijnlijk moet je je onboard videokaart alleen uitzetten daar dan schakelt hij vanzelf over naar je tweede videokaart.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!