als ik deze vga splitter koop (zie link) kan ik dan ook mijn bureaublad uitbreiden?

http://www.kabeldirect.nl/vga-splitter-adapter-1-pc-2-monitoren.html?gclid=CLyHkMueyb4CFe3JtAodNjQAMg

Toegevoegd na 12 minuten:
kan ik wel op een andere duidelijke manier dat toch doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het gaat ome en vga-splitter. Er is dus slechts 1 vga-signaal dat de pc verlaat. Je pc ziet dus maar 1 scherm. Nee, dat kan dus niet.
gvrox
9 jaar geleden
@thijssie010: wat begrijp je niet aan "Beide schermen geven hetzelfde beeld weer" ? Het antwoord van Maartenboy is gewoon fout (en heeft al een stel minduimpjes van mensen die doorhebben dat het niet klopt).

Het beste antwoord

In de beschrijving staat "Beide schermen geven hetzelfde beeld weer", dus nee.

Toegevoegd na 1 uur:
Om het wel te kunnen doen heb je 2 onafhankelijke video-uitgangen nodig, als jouw videokaart dat niet heeft dan zul je een 2e kaart erbij moeten zetten. Er zijn ook schermen die met USB werken voor het beeld, prima voor kantoorwerk, maar niet voor spellen e.d.
gvrox
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
laat maar ik snap het al het kan niet bedankt voor jullie reacties

Andere antwoorden (1)

Ja, het kan! Alleen moet je je tweede sherm gaan benoemen als tweede sherm. Dit doe je door rechter muisknop op bureaublad te klikken, en dan naar beeldscherm instellen te gaan. Je krijgt dan ook de keuze tot uitbreiding van eerste scherm en/of tweede scherm gelijk aan eerste. Succes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo ik heb nu een probleem de een zeg dat het wel kan en de ander niet: 0 Weet u zeker dat het kan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb op mijn HP all-in-one pc, twee extra USB splitters gekocht! Al meer dan een 2 jaar geleden, en die hebben toen ongeveer € 60 per stuk gekost. Vanaf die tijd heb ik dus mijn hoofdscherm van de pc in het midden staan en links en rechts staat een extra scherm. Mijn bureaublad is nu drie schermen breed. En het werkt, de extra pc's zijn allebei van een ander merk/type. Moet je wel rekening houden dat, bij mij bv, het linker scherm niet zulke hoge resolutie heeft als mijn hoofdscherm. Als ik daar bv een video op af wil spelen lukt dit niet, maar gaat het wel op mijn hoofdscherm. En dus zet ik daar bv de mailbox op, en krijg ik dan mail bonnen zie en hoor ik het van zelf. Als ik met mijn muis van de ene kant naar de andere kant ga zie je het respectievelijk van het ene scherm naar het andere gaan. Soms moet ik even zoeken op welk scherm hij staat
gvrox
9 jaar geleden
Maar het gaat hier om een simpele VGA-splitter, dat is iets heel anders.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
OK, sorry! Dat heb ik verkeerd gezien het is daar zoals het staat. Omdat het een gewone extra beeldscherm uitgang is. Nogmaals sorry, verkeerd gezien/begrepen/gelezen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt voor al jullie reacties, maar het kan dus niet?