Ik wil een spel spelen op een laptop met de volgende systeemeisen, kan deze dit aan?

Het spel heeft de volgende systeemeisen:
- Processor: Intel Pentium 4 Intel core AMD Athlon XP: 1.6 GHz+ V/7/8: 2.2ghz+
- Memory: 1 GB RAm
- Graphics: NVidia GeForce FX 5900
Ultra ATI Radeon 9800 Intel GMA X3100 128 MB VRAM

de beoogde laptop die ik wil aanschaffen heeft de volgende eigenschappen:

- Processor: Intel Celeron N2820
- Processorsnelheid: 2.4 GHz
- Werkgeheugen: 4 GB RAM
- Geheugentype: DDR3L
- Grafische kaart: HD Graphics
- Fabrikant kaart: Intel

Alvast bedankt voor de moeite mijn vraag te beantwoorden!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ja, je beoogde laptop kan dit prima aan.

Het enige is dat je laptop geen "losse" videokaart heeft, maar geïntegreerd in het moederbord. Dit zal er waarschijnlijk in resulteren dat je de graphics van je game niet op z'n hoogst (ultra) kan zetten maar wat lager voor het beste/snelste resultaat.

Aan de systeemvereisten te zien gaat het om een spel van 2005 of iets dergelijks?