Waarom blijft het lampje van mijn Macbook oplader groen?

Mijn oude, echte oplader van mijn Macbook is een tijdje geleden kapot gegaan, mijn macbook pro laadde niet meer op. Het Macbook verlengsnoer heb ik nog gehouden.
Ik heb een nieuwe oplader gekocht, geschikt voor Macbook PRO alleen geen Apple.
In combinatie met het oude verlengsnoer van Apple werkt deze oplader half (laadt wel/niet/wel/niet op.)
Maar als ik de oplader gebruik met de stekker die geleverd werd bij de nieuwe oplader, blijft het lampje uit of hij wordt groen.
Iemand een idee waar het probleem ligt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.7K

Het beste antwoord

Zoals je zelf al aangaf, is de oplader niet origineel van Apple. Het kan dus zijn dat de oplader niet goed compatibel is met de MacBook. Ook kan de oplader gewoon van slechte kwaliteit zijn, waardoor hij niet goed functioneert.

Het kan natuurlijk ook zijn dat de accu kapot is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan zijn dat je MacBook niet echt een andere oplader kan gebruiken alleen het originelen.