Hoe kan ik scannen met mijn printer?

Ik heb een HP Photosmart 5520. Ik heb deze aangesloten op mijn Imac. Wanneer ik de optie scannen wil gebruiken kan hij wel een voorbeeld inscannen, maar kan ik niet op de knop drukken dat de scanner daadwerkelijk scant. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
7.1K

Antwoorden (2)

Raak in het Startscherm de pijltjestoets Rechts aan en vervolgens het pictogram Scannen.
Selecteer de bestemming door Computer (of Geheugenkaart) aan te raken.
Raak "Raak hier aan voor een voorbeeld" voor een scanvoorbeeld.
Raak "Instellingen" aan om het scantype te selecteren of de resolutie aan te passen.
Raak dan "Scannen" aan.

Als je het scanformaat, uitvoertype, de scanresolutie, bestandsindeling en dergelijke wilt aanpassen, start je het scannen vanaf de printersoftware.
Zorg ervoor dat de helderheid goed is ingesteld in de software, om verkeerde of ontbrekende gescande tekst te vermijden.
Amadea
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Bij een kennis die ik heb geholpen met scannen met een HP-printer bleek je eerst een apart programma te moeten aanklikken. Door naar Instellingen te gaan, te kiezen voor de bewuste Printer, en dan de scanfunctie te installeren.
Op de valreep. Wanneer je via het beeldscherm van de HP een scanopdracht naar mail of computer ingeeft moet de HP software zijn geïnstalleerd en geconfigureerd op de PC. Zonder PC software werkt het inderdaad niet en krijg je een foutmelding.