hoeveel watt(voeding) heeft mijn pc nodig?

Asus geforce 780ti
Intel i7 4930k overclocked 4.4ghz
rampage iv formula
corsair platinium 4×4gb 1860mhz
Bluray combo
ssd samsung evo pro
wd re 1tb
4noctua fans
corsair h100i waterkoeling

Ik heb al een seasonic 750watt gold is deze al genoeg

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Het beste antwoord

Als ik zo je onderdelen zie, heb je wel genoeg aan een 550 watt voeding van een goed merk. Als je op dit moment een Seasonic 750watt voeding hebt met een gold-certificaat, is dat helemaal prima. Seasonic maakt kwalitatief enorm hoogstaande voedingen en leveren vaak nog meer dan wat er op de doos staat.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar op gtx 780ti staat op minimum 600watt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat soort cijfers zijn vaak enorm ruim genomen, omdat ze ook goedkope en slechte voedingen moeten dekken zonder dat het systeem slecht werkt. Er zitten dus redelijk ruime marges op. Natuurlijk houden ze ook rekening met andere onderdelen en nemen ze dat ook weer vrij ruim.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ah danku wel voor het antwoord..
veel geholpen XD