Hoe maak ik mijn externe harde schijf (Seagate Expasion desktop drive 2TB) handmatig klaar voor gebruik met Windows8?

Hoi, zou iemand mij kunnen uitleggen hoe ik mijn externe harde schijf (Seagate Expansion desktop drive 2TB) handmatig klaar kan maken voor gebruik met Windows8? De setup van de schijf start namelijk niet als ik hem aansluit, dus partitieert hij niet uit zichzelf en moet ik het handmatig gaan doen. Ik ben trouwens geen computerheld, dus stap-voor-stap uitleg is zeer welkom.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

hij zou niet eens een setup moeten geven, je zou een geluid moeten horen dat hij is aangesloten.

de gevraagde stap voor stap uitleg:
1 stop de externe oplader in het stopcontact en in de schijf
2 stop je usb kabel in je computer en in de schijf
let op : er is een kans dat je computer alleen maar een 2.0 anti port heeft, dit betekent dat als dit een multikabel is die zowel 2.0 als 3.0 usb ondersteund, de computer hem niet helemaal zou pakken. dit kan een storing veroorzaken maar zo een antiport ding is een 2001 geval -.-
3 je hoort je geluid
4 ga naar verkenner (dat mapje)
5 naar : deze pc
6 je ziet al je schijven en usbsticks
7 drag and drop je gewenste bestanden :P

ik hoop dat ik je geholpen heb

groetjes minecrafterhond
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
GEwoon met een stekker in het pc [of de pc sorry] en dan zou het moeten lukken lukt het niet probeer een andere ingang nog steets niet zeg er dan wat van plz

Groetjes masterkoster