waarom doet mijn toetsenbord het niet meer?

Het is draadloos, en ja.. de batterij is vol.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Het beste antwoord

Was de batterij misschien leeg en heb je ze vervangen? Dan kan het namelijk zo zijn dat je het toetsenbord en de ontvanger opnieuw bij elkaar moet melden. Bij mij is dat namelijk ook het geval, op de ontvanger en op het toetsenbord zit een klein knopje dat je bij allebei (min of meer) tegelijk in moet drukken zodat ze elkaar weer herkennen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hoe heb je dit ingetikt dan?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De vraag bedoel ik.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
haha LOL
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hoe tik je osk dan in?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
:) lol :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ergens staat osk.exe op je computer. Hier kun je dan op klikken, dus het kan wel...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Klopt: C:\WINDOWS\system32\osk.exe
Het is maar een grapje :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ingetikt met een andere computer :-)
Je moet er ook geen water over gooien
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Even resetten waarschijnlijk (meestal door een klein knopje aan de onderzijde van je toetsenbord in te drukken).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan moet je waarschijnlijk de ontvanger en het keyboard synchroniseren zodat ze elkaar 'zien'. er zitten op beide apparaten kleine knopjes. druk deze in en dan zal het weer werken.