Is dit de beste laptop in de prijscategorie?

Ik ben op zoek naar een laptop en ben op deze uitgekomen. Ik ga hem het meest gebruiken voor school (word enz.) maar ook heel veel voor youtube. Mijn huidige laptop raakt ongeveer oververhit als ik 1080p filmpjes kijk, dus dat wil ik niet meer. Ik wil gewoon dat hij full HD filmpjes zonder te haperen aankan. Dit is 'm : http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/ASUS-R704A-TY258H,10259,482723,1055741.html?langId=-11 Is dit een goede of zijn er betere in de prijscategorie rond €600?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ASUS F552CL-SX268H is vreselijk goed en is nu bij Mediamarkt 444 euro.

Antwoorden (4)

deze is absoluut goed voor 1080p filmpjes en schoolwerk. weet niet of er betere zijn maar hier zal je geen spijt van krijgen als je deze koopt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke bedankt, ik maak me niet zo'n zorgen over het schoolwerk, maar ik wil inderdaad wel weten of hij goed werkt met youtube en bijvoorbeeld om torrents te downloaden en hij niet om de havenklap vastloopt.
Voor school is dit een uitstekende laptop.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hey

Het is een uitstekende laptop maar Windows 8 weet niet. Ik heb één maand geleden een all-in-one pc gekocht met Windows 8 erop en mijn mening is niet doen. Het is vreselijk irritant omdat het heel anders is je hebt verschillende bureaubkaden en zo andere ap's en zo.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een goede laptop maar waar ik even op wil wijzen is dat de laptop geen bluetooth heeft en dat is vaak een mooie toevoeging.