Ik wil mijn (oude zonder hdmi) laptop met een vga-kabel aansluiten op mijn tv,maar heb zwart beeld,wel signaal,hoe zorg ik dat er beeld komt?

Het betreft Windows Xp, dus graag ook uitleg als ik iets in de instellingen moet wijzigen / aanpassen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Kijk even onder beeld scherm opties ?
Je moet het beeld waarschijnlijk nog delen of klonen of wat je ook wilt
als je tv idd over een standaard vga aansluiting beschikt en je heb niet een of andere converter er tussen nodig of zo, zou dit moet dit gewoon werken.
capthavoc
10 jaar geleden
Ga naar configuratie scherm dan naar beeldscherm resolutie wijzigen en klik dan op het scherm met een grote 2 erin en dan op buroblad uitbreiden naar dit scherm dan zou hij het moeten doen en als je dan de muis rechts uit laptop scherm schuift komt hij op de tv binnen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
klopt, de schermen liggen als het ware naast elkaar, pas als je met je muis naar het andere scherm gaat, zie je deze verschijnen. Als je bijvoorbeeld een film af wil spelen of een geopende map wilt laten zien op je tv dan moet je deze dus ook rechts van je laptopscherm af schuiven, en dan verschijnt hij op het tv scherm. Hebben wij mee zitten tobben omdat we dat niet wisten!
Vaak moet je bij de laptop een z.g.n hotkey (fn+F3 bijv.) indrukken om de VGA uitgang in te schakelen in presentatie modus....