kan je 3 monitors aansluiten op een alienware aurora 6?

het gaat om deze monitor: http://accessories.us.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=us&cs=19&l=en&sku=210-ACHO

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ja, althans afhankelijk van de gekozen videokaart kan dat. Of je echter nog enige framerate overhoudt zonder 2 kaarten te kiezen is de vraag. 24Mpixel is namelijk nogal een hoop pixels om aan te sturen. Of je met 2x SLI nog iets over houdt zal aan het spel/settings liggen.

http://www.geforce.com/whats-new/guides/how-to-correctly-configure-geforce-gtx-680-surround#1

http://www.extremetech.com/gaming/162385-goodbye-4k-17000-12k-gaming-pc-pushes-1-5-billion-pixels-per-second
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
is een gtx 780 sli goed genoeg?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Meer dan genoeg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@VKAAM Heb je wel gekeken welke monitorsetup de vrager er aan gaat hangen? 3x4K dat is dus een 24Mpixel setup en zoals ik al zei in mijn antwoord, moet je dan een SLI setup gebruiken, dus 2x 780. Als je iets fatscoenlijks op je beeld wil krijgen. 780 is natuurlijk altijd voldoende voor een 1920x1080 setup, maar dat is dan ook maar 2Mpixel setup.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is echt niet meer dan genoeg, het is net aan voldoende.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Had dat inderdaad niet gezien nee... Dit zal dan misschien net gaan. Maar in de hoogste settings lijkt mij het niet haalbaar met een acceptabel fps.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het ligt er natúúrlijk ook aan of dat je op alle 3 de schermen in zoiets als eyefinity gaat gamen of slechts op een scherm gamed en de anderen op andere programma's hebt staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt