Kan ik een LCD-scherm schoonmaken met een viscosedoekje zonder er daardoor krasjes op aan te brengen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Het beste antwoord

Als je een microvezeldoekje bedoelt, dan kan dat inderdaad. Maak hem nat met heel warm water en knijp hem heel goed uit. Hij mag beslist niet te nat zijn.

Maak je scherm daarmee schoon. Je hoeft niet na te drogen.

Gebruik nooit schoonmaakmiddelen!

Er zijn ook speciale reinigingssetjes te koop voor LCD schermen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij de t.v handelaar is te koop:
Multiple Screen Cleaner voor L.C.D en plasma T.V.

Toegevoegd na 2 minuten:
Schoonmaken met een microvezeldoekje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf heb ik van alles geprobeerd maar hield altijd strepen.Nu gebruik ik wat asem en een zacht doekje,wat perfect werkt.