Als ik een PC (zonder kast) aan de muur wil bevestigen, hoe kan ik er dan het beste voor zorgen dat het met lucht gekoeld word?

zoiets als:
http://cdn2.mos.techradar.futurecdn.net///art/magazines/PC%20Format/Issue%20267/PCF267.tut_1.DSC03368-578-80.jpg

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Omdat er geen kast is zal er ook geen (kast)koeling hoeven te zijn.
De koelers (CPU, voeding en videokaart) kunnen hun warmte aan de omgeving wel kwijt en zuiger koele lucht uit de ruimte (kamer) aan..

Het beste antwoord

Een PC zonder kast heeft geen extra koeling nodig. Door de luchtverplaatsing in huis wordt de PC optimaal gekoeld. Tenzij uiteraard de muren superheet zijn maar dat lijkt mij niet het geval. De koeling op de processor zal wel nodig zijn omdat deze heel warm worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gewoon 4 gaten in de metalen behuizing aan de zijkant boren. Met 4 schilderij haken hang je hem zo op. Of je zet hem op een plankje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik denk dat je standaard ventilators op je cpu en video kaart prima zullen voldoen
ik denk dat je wel moet oppassen met videokaarten met enkel en alleen een koel blok
zal er geen lucht flow zijn
kies voor een videokaart met ventilator of bouw er zelf eentje op.
capthavoc