Waarom word me Logitech webcam niet herkend in Windows 8? En wat kan ik er aan doen?

Als ik me webcam aansluit op me computer krijg ik de foutmelding dat er een of anderen storing is en dan Windows "8" me webcam niet kan herkennen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Het gaat om de Logitech C920 webcam.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
capthavoc
10 jaar geleden
probeer hem eerst eens op een andere pc eventueel met xp of windows 7 want ik vermoed dat er toch een hardware probleem is
en doorgebrande chip o.i.d ?? ver meod toch iets vna een kortsluiting achtige storing ?
als hij wel werkt op een xp of windows 7 pc dan kan het zijn dat er ander driver voor te vinden zijn
soms is die cam toch te oud en worden er ook geen driver maar gemaakt omdat hij niet meer wordt geleverd vervalt de ondersteuning ook
vaak is dit toch wel op te lossen door hem dat te installeren in windows compatiblitiets modus

Het beste antwoord

Vermoedelijk heeft w8 geen driver voor die webcam. Probeer eens op internet een driver voor w8 te downloaden. Ik zelf heb dit met een ander type webcam gehad en hiervoor bleek geen driver meer beschikbaar te zijn voor w8! Dus heb ik hem weg kunnen doen. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Enige antwoord op mij vraag.