Hoe krijg ik het geluid van mijn laptop terug?

Ik heb een Dell Latitude 3330, sinds kort is het geluid volledig weg... Er is nergens een vinkje aangevinkt van 'mute' of 'dempen'.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

ik heb het af en toe ook. klopt gewoon niet.
even opnieuw opstarten.
soms krijg ik het ook terug door even een headset in te pluggen en weer eruit te halen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
druk op start -> configuratiescherm -> druk op geluid -> je komt op een scherm waar je allerlei keuzes maakt -> zorg ervoor dat de bovenste balkje op afspelen staat -> druk op het icoontje koptelefoon en luidspreker (laptop achtig icoontje)-> druk op configureren -> kijk of alles werkt -> als het goed is heb je je geluid terug.

werkt het niet laat het dan even weten in de reacties
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het werkt niet, ik heb er uberhaupt geen icoontje van een koptelefoontje staan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
er staat bij elke computer iets bij geluid instellingen. wat krijg je te zien in het schermpje?