Hoe weet je welke type Processor het beste bij je past?

hoe weet je nu ongeveer welk type processor je nodig hebt!?

Toegevoegd na 51 seconden:
ik heb weinig verstand van computers, maar mijn vraag is: Is er een manier om te weten te komen welke processor bij je past

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Dat weet je pas als je weet wat je met je computer wilt gaan doen.

Daarnaast is het verschil tussen AMD en Intel meer een persoonlijke voorkeur.
Welk type je van welk merk neemt hangt af van wat je met de computer wilt gaan doen. Een laptop waar alleen office en internet op gedaan wordt heeft een veel minder krachtige processor nodig dan wanneer je er op wilt gamen met high end graphics.