hoe kan ik een behuizing spuiten?

hallo mensen

Ik ben van plan om een cooler master HAF XB EVO te kopen maar deze is alleen in het zwart maar, ik zou er graag een witte kast van willen maken met daarin UV licht er in.

Ik ben niet zoon handige klusser daarin en vind het schuren daarom ook niks kan ik deze kast ook wit spuiten en een dag daarna een laklaag er over spuiten?

wat raden jullie aan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

als de kast glansend is moet je eerst met schuurpapier erover door de lak blijft de verf ander niet zitten dan plak je alles af wat niet geverfd moet worden en wat moet kunnen bewegen knoppen e.d.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eerst de kast leeg.
Alle kunstof delen verwijderen
. Dan schuren.
Dan een primer of grond laag.
Goed laten drogen.
Licht opschuren met heel zoet schuurpapier en stof verwijderen.
Spuiten meet eerste laag
Licht schuren en stof verwijderen.
Eindlaag op spuiten.