Werkt mijn videokaart niet goed omdat ik Windows 8.1 heb maar drivers voor Windows 8?

Ik heb nu een nieuwe videokaart: een msi gtx 750 ti gaming 2gb. Maar mijn fps bij veel spellen is veel te laag. Hij speelt nu als een low end kaart in plaats van high end. Het ligt niet aan de voeding want die heb ik ook nieuw. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Ik zou toch voor de zekerheid je drivers opnieuw installeren en wél de nieuwste versie. Ik raad je Geforce Experience aan. Dat is een programma dat je drivers up to date houdt. Heel handig, ik gebruik het zelf ook voor mijn kaart.