Waardoor komt het dat ik een constante ruis op me USB headset hoor?

Ik heb sinds gisteren een nieuwe USB headset, (cm storm sirus 5.1) maar als ik hem inplug hoor in een constante ruis. (en word harder als ik me computer aan het werk zet)
Bij de set zitten ook de "gewone" groen,roze,oranje,zwarte stekkertjes maar die wil ik niet gebruiken, omdat ik ook gewoon af en toe me 5.1 boxen wil gebruiken.

heb de set ook getest op een laptop (zonder stekker in het stopcontact) en dan hoor ik het ook nog (wel minder).

wat is de oplossing? of is het een productiefout?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb er niet echt verstand van maar ik denk dat het een productiefout is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer eens ander USB poorten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@moordigger, gedaan, zelfs een laptop gepakt (zoals aangegeven)
gebruik ook geen externe USB-hub.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer eens een externe hub maar dan met eigen voeding (adapter).
Als ie dan nog ruist ligt het aan de Headset.

Antwoorden (1)

Zit de pc in een geaard stopcontact,dit zou een oorzaak kunnen zijn.

Toegevoegd na 11 uur:
Hier staan vele reviews die misschien helpen, succes
.http://tweakers.net/pricewatch/287202/cm-storm-sirus-51-gaming-headset/reviews/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is getest en is het niet,
headset is ook aangesloten geweest op laptop zonder netvoeding
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Soms zitten er meerdere kanalen op om op over te schakelen, en anders terug naar de winkel.