mijn laptop ishelaas kapot maar ik wil een nieuwekopen is deze goed genoeg voor school en een simpel spelletje want hij moet niet veel vastlopen?

http://www.redcoon.nl/B501333-Asus-R512CA-SX135H_Laptops?refId=pla&gclid=CKnspc2Q0bwCFSbnwgodwGsAvA#databox

Het gaat om deze laptop, ik wil dat die niet te veel vast loopt of traag is. Het hoeft zeker geen goede game laptop te zijn maar een spelletje op internet of een ander simpel spelletje zoals een tycoon game moet die wel aan kunnen is deze daar geschikt voor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Hij zal zeker doen wat hij zal moeten doen. Maar daar blijft het ook bij. Komende 2 à 3 jaar gaat hij zeker nog mee, maar 4GB is voor in de toekomst waarschijnlijk te weinig. (weet natuurlijk niet hoe zwaar programma's worden in de toekomst) Als je een duidelijk budget komt, zal ik met alle plezier de perfecte laptop voor je uitzoeken!

Met vriendlijke groet,

Joost