Hoeveel is mijn pc nog waard?

Wil graag mijn pc verkopen, maar weet niet of het waard is, omdat het om een 5 jaar oude pc gaat. hier wat specificaties:

Besturingssysteem: Windows Vista
CPU: Intel Core 2 Duo E2200 @ 2.20 GHz
Ram: 2 GB
Videokaart: Nvdia Geforce 210 1 GB
Harde schijf: 500 GB

Hoeveel zou die nog waard zijn?

10 jaar geleden
in: Hardware
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Installeer zelf Ubuntu en hij is gelijk veel meer waard, geloof me. Voor de rest is het zonder om je PC eigenlijk niet te verkopen, want voor de meeste basis dingen is het gewoon een redelijke PC.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zet hem anders voor de grap op marktplaats.nl, zo kunt u er snel achterkomen wat hij nog waard is, echter zal het bijna niets zijn.

Antwoorden (2)

helaas zakken pc's heel snel in waarde, dus ik denk dat je al moeite moet doen om er een tientje voor te krijgen
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoals al gezegd is weinig of niets, maar zet hem ergens op een lokale site en zet er een startbedrag van bv 30 euro bij. Ligt er ook aan of je er een beeldscherm bij levert of niet. Vaak vind men een extra scherm nog weleens interessant. Succes!
Minder dan de moeite die het u zal kosten om het te verkopen. Na vijf jaar is een pc antiek.