Ik heb een Dell Inspiron 660 met een Intell core I5 Processor (3.0 Ghz), Is dat een goede Processor?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Prima processor, maar waarom wil je het weten? Als je bijvoorbeeld wil gamen op je PC zit je nog meer met welke videokaart je hebt.

Antwoorden (1)

het is geen ultra goede processor maar het is ook niet een van de slechtste. als je hem wilt upgraden zou ik dat een beetje overdreven vinden.
hier is een site waar je kan zien wat het verschil is tussen verschillende processoren.
http://www.intel.nl/content/www/nl/nl/processor-comparison/compare-intel-processors.html