bij aanzetten van computer gaat controle lampje branden, maar computer gaat niet aan? Oorzaak?

controlelampje boven aan/uit knopt begint dus te branden (er is dus stroom) maar computer doet niets. Zou dit technische storing kunnen zijn of virus?

Toegevoegd na 42 minuten:
de computer maakt geen enkel geluid. Niets!!!!!!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je helemaal geen beeld?
Hoor je piepjes?
Beetje meer info aub.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
geen piepje, geen beeld, helemaal niets, alleen klein groen lampje naast aan/uit knop brandt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoor je ook geen ventilatoren draaien?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
graag zou ik even de volgende info willen hebben van uw pc, heeft u een laptop of een desktop (kast)? Als u de pc aanzet heeft u dan enig beeld. Als u bijvoorbeeld een HP computer heeft laat de computer eerst zien wie de fabrikant is. Dit is ook de mogelijkheid om de bios te openen. kunt u dit? Of heeft u totaal geen beeld? als u uw computer normaal opstart en normaal werkt knippert er ook een oranje lampje. knippert deze? Heeft u de computer onlangs laten vallen? Grtz

Antwoorden (1)

Hallo,

Ik had hier ook last van het probleem is mogelijk dat je hardeschijf kapot is (Ik had zelf windows op een nieuwe schijf gezet en me andere schijf weggedaan daardoor is bij mij het probleem verholpen) laat het even weten of het is gelukt

:)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probleem is opgelost. Kastje achter aansluiting 220V was kapot.
Nieuw kastje erin en alles werkt weer.