hoe kan het dat mijn printer steeds een testpagina uitprint?

Als ik mijn printer uitprint en alles klaar staat dan print hij steeds iets een testpagina uit. Mijn printer doet het pas sinds dat ik nieuwe inkt erin had gedaan en na die testpagina stopt mijn printer opeens met printen en als je het dan weer probeert drukt hij die testpagina weer af. Hoe kan dit? (ik heb een HP deskjet 2050)

Toegevoegd na 29 minuten:
Ik bedoel, mijn printer print de testpagina af sinds dat ik er nieuwe inkt in heb gedaan

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
3.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik mijn printer uitprint Nu nog een vreemd verhaal, straks normaal. Koop je inkjet printer online, krijg een 3D-bestand binnen. Slinger je 3D-printer aan, en print die printer!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Humor ;-)

Antwoorden (1)

Je moet na het uitprinten van de testpagina op je printer aangeven dat de testpagina goed is. Je geeft dan aan dat je voldaan hebt aan de routine die je printer moet volgen als inktpatronen zijn ontvangen. Succes.