Alle relevante downloads zouden hier te vinden moeten zijn:
http://www.buffalotech.com/support_and_downloads/downloads
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is het een lange cijver code of de korte code met letters en cijvers ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry voor dubbele post. Hij heeft het gevonden, de verkoper zei dat ik alleen de programma nodig heb geen driver, is dat de ''NAS Navigator'' ? of de Tool die onder ''Mac OS'' staat, of de '' Installation CD''
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt inderdaad geen driver nodig. Ik ging ervan uit dat het zo was omdat je het vroeg, maar vond het al raar. Hier vind je alle relevante zaken:
http://www.buffalotech.com/products/network-storage/linkstation/linkstation-pro Ik weet verder niet wat je precies wil doen, maar met de NAS navigator moet je inderdaad op je NAS kunnen kijken. Maar ik heb het idee dat dat ook gewoon met Windows moet kunnen via het eigen SMB-protoocol (gewoon de netwerkmap van Windows waar je het apparaat in terug ziet).