Weet iemand een goede USB Microfoon om op internet radio te maken? prijs hou ik liever tussen de 95 en 140 euro :)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Blue yeti Microphone wordt door veel youtuber's etc. gebruikt, veel control op de mic zelf, ruim berijk, mute knop en je kan voor zover ik weet, headphones o.i.d. op de mic aansluiten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar is ie 90 dollar, hoeveel is 90 dollar in euro's?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
65 euro, http://usd.fx-exchange.com/eur/90-exchange-rates.html Ligt natuurlijk aan wisselkoers etc.