is er een afstandsbediening voor upc horizon online?

is er een afstandsbediening voor upc horizon op mijn macbook/pc? want ik heb geen coax kabel op mijn kamer en wil zo toch met een oude computer tv kunnen kijken... als er geen speciale afstandsbediening is voor upc horizon is er dan een andere mogelijkheid om met bepaalde instellingen een afstandsbediening aan te sluiten zodat deze gewoon als afstandsbediening kan dienen?

kan iemand mij helpen...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Met Horizon kan je ook online TV kijken. Dan heb je dus geen afstandsbediening of coax kabel voor nodig, alleen moet je internet toegang (via UPC) hebben op de PC/macbook.

Je gaat hiervoor naar de website http://www.horizon.tv en logt vervolgens in met je Mijn UPC gegevens.
Hij zal vervolgens automatisch (maar natuurlijk wel met jouw toestemming) een plug-in installeren en daarna kan je via die website tv kijken.

Veel plezier :)

Toegevoegd na 7 minuten:
...... Tenzij je dit al doet natuurlijk en vanuit dit startpunt naar een afstandsbediening vraagt.

Wil je mij dit in de reactie laten weten (als je daar behoefte aan hebt natuurlijk), dan antwoord ik gepaster op jouw situatie :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, de horizon online is enkel te bedienen met je muis. Je zou een televisiekaart en een horizon-box moeten hebben om met een afstandbediening te kunnen werken. En dan natuurlijk nog de coax kabel door trekken.
jc54
10 jaar geleden
Er zijn afstandbediening omzetters deze vertalen het signaal zodat je je tv of ander apparaat van uit een andere kamer kunt bedienen.

Maar met een draadloze muis kom je ook in de buurt van een afstandbediening of een muis met een lange kabel.

Een andere (dure) oplossing is coax signaal omzetten naar utp signaal en weer terug.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!